niedziela, 4 listopada 2012

Jesienny tag ; )

Hej ; )
Zostałam ostatnio otagowana jesiennym tagiem przez Rudzielca z leave my body please,  za co bardzo dziękuję i serdecznie zapraszam na jej bloga ; )
Zasady zabawy:
-umieść na swoim blogu wpis a w nim obowiązkowo baner tagu oraz link do inicjatorki tagu- Sonji
-opisz i/lub pokaż za pomocą zdjęć, w jaki sposób radzisz sobie z jesienną chandrą, co poprawia Ci nastrój jesienią.
Odpowiedzią na tag może być tylko tekst
-otaguj minimum 5 osób

1. Ciepły napój i słodycze . To dla mnie zdecydowanie najlepszy sposób. Jesień najchętniej spędziłabym pod kocem z ciepłą herbatą, lub kakaem oraz z paczka ciastek ; ) Nic mi bardziej nie poprawia humoru niż jedzenie. 

 2. Dobra książka lub film. Długie jesienne wieczory najchętniej spędziłabym pod kocem z książka lub przed telewizorem. Niestety nie zawsze czas na to pozwala . . .

3. Spotkania ze znajomymi. Zimną jesień niechętnie spędzam na dworze. Idealnym miejscem na spotkanie z koleżankami są galerie handlowe, kawiarnie i fast foody ; >




4. Zakupy. Kolejnym sposobem na poprawienie humoru jesienią są zakupy ; >

Blogi które taguję: 


Kiedy już jesteśmy przy tagowaniu wkrótce napiszę kolejny post na ten temat, bo zostałam otagowana przez Karolinę ; )
Pozdrawiam ; >

12 komentarzy:

  1. ja tak samo je spędzam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wieczory z kocem, książką i herbatą! ;)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie :)
    U mnie nowy obiecany post z sesją w skate parku :) Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra książka, film , ciepły napój, zakupy, spotkania... U mnie to samo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka Ty! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciao Natalia :) Lovely photos and blog...I'm your new follower from Italia, follow me back :)) Ciao,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień pod kocem z ciepłą herbatą ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o, jakbym widziała moje sposoby tylko dorzuciłabym: długą kąpiel, maseczkę na twarz, zapachowe świeczki ;d
    i długie wieczorne spacery po szeleszczących liściach ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jest ta fotografia z filiżanką ciepłego napoju, czekoladowymi ciastkami i książką :D Podpisałabym się pod tym, co poprawia ci nastrój w jesienne dni ; )

    OdpowiedzUsuń