wtorek, 13 listopada 2012

Elegant outfit

Cześć ;)
Ostatnio coraz częściej dodaję posty ; ) . Podoba wam się to ?

Na poniedziałek do szkoły musieliśmy się ubrać na galowo z okazji Święta Niepodległości. Zawsze stawiałam na bardzo klasyczny zestaw. Białą koszulę, czarną spódniczkę lub spodnie i czarną marynarkę. Do tego mało biżuterii, balerinki lub jazzówki . Tym razem pozwoliłam sobie na trochę mniej typowy strój.


 Koszulę kupiłam dość dawno W Reserved,  ale jej nie nosiłam, bo nie miałam na nią pomysłu. Może do tego stroju pasowałyby bardziej beżowe rurki, ale ze względu na porę roku, stwierdzam, że raczej się nie sprawdzą.
Buty są bardzo niskie - zaledwie  5 cm. Chodząc w nich nieodczuwalny jest fakt że mają jakikolwiek koturn.  Nie nosze wyższych, bo uważam że tyle ile mam - 175 cm. w zupełności wystarcza. Obcasy ubieram tylko kilka razy w roku na większe okazje .

Koszula - Reserved
Spodnie - Reserved
Marynarka - Zara
Buty - miejski sklep

Przepraszam za słabe zdjecia, ale były robione w domu samowyzwalaczem ; p 
Pozdrawiam, paa ; >

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw. Świetnie połączyłaś czarny żakiet z niebieską koszulą <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądałaś, mimo wszystko elegancko, ale jednak nie klasycznie ;) Bardzo ładnie. I myślę, że bordowe spodnie bardziej się sprawdzą na takiej pogodzie :)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne spodnie, burgundowy nejlepszy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. buty nie pasują ale spodnie mega *.*

    zapraszam na nowa notkę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula fajna, ale rajstopy mnie drażnią przez ten dziwny połysk. pewnie od flesza, ale wyszło jak brokat

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie zestawiłaś tą koszulę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba marynarka ! :>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta koszula ! ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo odważna i stylowa:) Świetnie sie prezentujesz w tym wydaniu, pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie: www.odysejamodowa.blogspot.com Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń