piątek, 28 grudnia 2012

New in

 Cześć ; )
Koniec starego roku, a zarazem początek nowego jest dla wielu czasem podsumowań i przemyśleń. Sama również zbieram myśli w tym okresie. Chciałam skupić się też na działalności bloga. Prowadzę go od lutego 2012r. czyli dziesięć miesięcy. Przez ten czas powstało 46 postów, odwiedziło mnie ponad 8000 osób i zdobyłam około 100 obserwatorów. Uważam, że to niezły wynik, ale mogłoby być lepiej. Zdecydowanie w pierwszym półroczu działania bloga za żadko pisałam posty. Pojawiały się zazwyczaj dwa w ciągu miesiąca. Teraz widzę, że czytelnicy preferują nawet mniej bogate, a pisane częściej notki.
W nowym roku mam zamiar dodawać minimum dwa posty tygodniowo. Skupić się bardziej na tematyce modowej i kosmetycznej , tylko co jakiś czas urozmaicając to gotowaniem lub moimi przemyśleniami. Postaram się tworzyć bardziej bogate i ciekawe stylizacje, które mogą kogoś zainspirować. Mam nadzieję, że  w nadchodzącym roku uda mi się wcielić mój plan w życie bloga ;) .
W tym poście mam dla was nowości. Kupiłam je wszystkie dziś ; ) Wyprzedaże jak na razie nie  są wielkie, ale w niektórych sieciówkach można coś upolować ; >

Pomadka do ust w kolorze jasny róż/nude - Golden Rose

Spódniczka na Sylwestra i nie tylko ; p - Reserved

Rurki - Zara

To wszystko na dziś.
Pozdrawiam, Nattalieee ; >

31 komentarzy:

  1. świetne rzeczy ! :)
    obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka szałowa :) Chyba się przejdę na zakupy do R

    OdpowiedzUsuń
  3. chudzinko oddaj mi pomadkę <3 jest przepiękna, pasowałaby mi do takiej jednej sukienki.. więc nie ma innej opcji, musisz mi ją oddać ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog ;d
    zapraszam do mnie.
    http://www.zakochanawwiosnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mam ten sam kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rurki z Zary mają śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia w dążeniu do celu.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. these blue pants are great!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna szminka! uwielbiam takie odcienie :)

    http://mindonheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka, świetny kolor szminki.
    Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna spódniczka :D . czekajmy na wyprzedaże : D .

    Zapraszam na blog stylówka

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka jest extra! *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za komentarz , pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w pewnym sensie też żałuję, że od początku nie pisałam regularnie. :) Fajna pomadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja pisałam regularnie od początku <3 i zmierzam to utrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te pomadki są super:)
    przypadla mi do gustu ta jasnorozowa:)
    mam same czerwone moze czas zakupic taka:)
    zapraszam do mnie: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    obserwujemy???:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo udane zakupy ! całość w moim stylu poniewaz mam takie same rurki i pomadkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. pomadka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ciuchy. I gratuluję wyniku w prowadzeniu bloga ; >

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica jest przeboska ,nie widziałam jej u mnie w reserved -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. wazne, ze chociaz cos udalo sie upolowac taniej :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka ma śliczny kolor ! Spódniczka tez bardzo fajna !

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice skirt!

    X, Ancia
    overdivity-fashion.blogspot.com
    If you like my blog and follow it, leave a note and I'll make sure to follow back :)

    OdpowiedzUsuń