niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt !

Cześć ; )
Dziś chciałam tylko złożyć wam życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia ; )
Więc życzę wam wszystkiego najlepszego. Zdrowia szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, zadowolenia z rodziny, satysfakcji z pracy i szkoły, zdobywania nowych doświadczeń i wszystkiego innego ; >
Napisałam życzenia sama, bo uważam, że lepiej napisać coś swojego od serca, niż skopiować jakiś wierszyk z neta i beznamiętnie wkleić go do posta ; > .

Jeszcze jedno moje zdjęcie z lampkami na pożegnanie ; > 

Tak, w poprzednim poście pokazywałam je powieszone w moim pokoju, zdjęłam je w celu zrobieniu tego zdjęcia,a potem na nowo męczyłam się przyklejając kabelek do mebli, żeby dobrze się układał ; p 
Pozdrawiam, Nattalieee ; )

12 komentarzy:

  1. I wzajemnie, oby te święta były magiczne, spokojne, zdrowe, a sylwester szalony :)
    zdjęcie ma świetny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie :) Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych świąt! :) kocham tego typu zdjęcia *.*

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu zdjęcia wyglądają bajecznie. Również życzę Ci wesołych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie ;) Zdjęcie cudowne, takie magiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne to zdjęcie z lampkami *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na zdjęcie, również życzę wesołych świąt! :) Dodaję do obserwowanych, twój blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne jest to zdjęcie ;o !

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń